Hatar sl

Har suttit i telefon kö i 20 minuter. Ringde till SL för att få information och då sa kärringen i telefonen '' du har plats 21 i kö'' då tyckte jag att det långt men efter kanske 10 minuter när jag var nere på plats 12 så säger kärringen i telefonen '' du har plats 50 i kö '' jag förstår ärligt talat inte hur man kan gå från 21 till 50?

När jag äntligen hade kommit fram efter 20 min så hade tönten i andra änden inget att säga han visste lika lite som jag :o jahh det var 20 minuter av mitt liv jag aldrig får igen :o

Aja, om en timme så ska jag gå upp till bussen och hålla tummarna för att den kommer :)
Måste juh in och hämta lite godsaker inför fetsen hoss Emma ikväll ;)

Hare bra
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0