Tjenna kexet, står du där och smular..

Nu är jag ääääntligen hemma.

Efter skolan så drog jag till Norrtälje, där spelade jag och sedan så tränade jag. :)

jahh idag i skolan så var det sista lektionen med erik :( nu får vi tbx den där gubben igen :o aja sedan vart det matte där jag jobbade livet ur mej och gjorde klart två lektioners arbete på en lektion (fett stolt) På svenskan sedan så jobbade jag inte ett skit!

Jag och Jasse satt och skrev gulliga lappar som vi satte upp på ''kärleks tavlan'' eller vad man ska kalla det. Man kan få skriva en hälsning och sätta upp där, supper gulligt ;)

Pusspuss

Jag och Jasse satte upp alla raggningsrepliker som vi kom på (typ alla gula lappar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0