Academie

Tjenna!

nu kom jag precis hem :D var som sagt på academie idag. Det är där alla våra produkter som vi jobbar med i skolan kommer ifrån. Det var otroligt fint. Tänk er ett stort lyxigt jävla höghus precis brevid globen och våning 12 av 18 ;) tänk er den utsikten ;) jag skulle kunna jobba med precis vad som hälst om jag fick ha en sånn fin utsikt i mitt kontor.

efter besöket så drog jag och brudarna till donken som ni redan vet. Sedan så åkte jag hem till Jasse och var där en stund innan jag drog hem. timmen som jag satt på bussen mellan täby och norrtälje sög verkligen men när man kommer på rådmansö bussen så möts man av alla glada rådmansöbor :D Det kan jag inte direkt klaga över ;)

Nu blire käk för min del

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0