JAG SÅG RAKETERNA I ÅR!

jahh vad gjorde jag på nyår? hmm..

Jo kvällen började hemma hoss mej ofc, jag och Jenny fixade oss och sedan tog vi bussen till norrtälje

sedan så åt vi en fin middag på kina och haha sedan skulle vi hem till Elias och vi pallade inte gå så vi tog en taxi från kina till norrköp så jävla lyckat ;) Vi var hoss Elias en snabbis och sedan gick vi en trappa ner där allt folk var. Efter ett tag så drog vi där i från till någon fjårtis fest. Men det var två av våra kompisar som inte fick komma in så vi drog. Vi gick genom den hemska snön tbx till student lägenheterna där vi var en stund och sedan gick vi upp en trappa till Elias igen och där fortsatte festen ;D Vid tolv slaget VAR JAG VAKEN men iaf då gick vi upp på ett berg och kollade på raketerna :)








Vaknade i morse på en hård jävla soffa och kände mej inte sp fräsch ;D
Då blev det donken med Jenny och Elias och sedan så drog jag och Jenny hem till henne :D
Nu sitter jag hemma i min one piece och tar det lugnt

DET VAR MITT NYÅR
PUSSPÅER!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0