kanske inte skulle publicerat det här!

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: förvirrad
Favoritgodis: lakris
Är det nåt du absolut inte äter: svamp
just nu: snygg?
Musik just nu: ulrik - boys don't cry
Vad sa du senast: hej...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: om det betyder en annan tid så framtiden!
Sommarplaner: Sola sönder, Förhoppningsvis åka hem till mina närmsta klasskompisars hem som ex, Gotland ;D ahh juste jobba oxå...
Fisk eller badkruka: jahh är fan ingen kruka!
Saft eller alkohol: Det beror helt på
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: flaska, penna och papper
Spelar du nåt instrument: trummor ;)
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: helt klart slösa, pengar är till för att användas right? 
Bästa film: BECK
Tror på liv på andra planeter: hehe aaaa självklart! Jag tror att det finns gröna utomjordningar på mars!
Kommer du ihåg din första kärlek: hur kan man glömma nåt sånt? Daaaaaaaaa!
Älskar du henne/honom fortfarande ; Älska är ett starkt ord men man kan inte bli av med känslan
Har du några homosexuella vänner: japp fast vill juh ha en bög kompis ÄR DU BÖG? RING MEJ!!!
Tror du på mirakel: Jahh jag tror på mirakel (a)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: He he...
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland jahh?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: USCH INGA!
Bio eller promenad:
jag gillar mysiga hemma kvällar och långa skogs promenader (a)
Är du kittlig: som fan!
Snarkar du? tror och hoppas inte de..
Stjärntecken? lejon så klart!
Rädd för insekter? haha dom är ju skit små vad ska dom göra?
Äckligaste insekten: snigel. Eller e de en insekt?
Största svaghet: har allderless för lätt att lita på människor
Det här är jag bra på: kissa
Bästa bok? årsta mördaren
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? teleportera mej :D fett skönt att slippa åka med FUCKING SL!
Vad vill du jobba som?
psykolog, massör eller fixa med gelenaglar
Chips, morötter eller godis? MORÖTTER
Pizza eller hamburgare? hamburgare mumms... 
Skriver du dagbok? typ :O
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jahh, jag ska tatuera mej :D och percingar har jah :P
Stökigt eller välstädat? Höhö, om du vill ha ett ärligt svar så fråga min mamma ;)
Gungar du på stolen? ojj, jag gjorde visst det xD wupps
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? åhh, jag vill :D
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej eller jo när det typ forsar så är det äckligt :p
Saltar du på maten? jahhfan
Gillar du att sjunga? haha spräcker glas!
Anser du att du är stark? värsta biffen!
Brukar du sola? jahh, både ute och inne ;)
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Röker du? japp
Snusar du? på fest
Använder du knark? ne
Kaffe, te eller inget? varm choklad ;p
Har du en besatthet? ahh

Kommentarer
Anonym

JENNIFÖR SLUTA RÖKA!!!! NU!

2011-01-19 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0