min pappa är rik, ska vi hångla?

ååhh cha saknat mej?

Nu var det ett tag sen jag blogga men har hafft fullt upp. I tisdags så sov jag hoss Jasse och kvällen blev inte som planerad men Jasse är ingen brud som direkt planerar så det var bara le och vinka ;D Vi drog på chill krök med Teo och blondi (fredrik) Det var roligare än vad jag trodde det skulle bli. Vid 4 tror jag vi kom hem till Jasse. Man får ju inte glömma att det är skoldag oxå haha men vi pallade oss upp tillslut så nu ska jag säga er att jag är så sjukt jävla trött! Men men ska slagga snart hade jag tänkt.

I morgon så kommer det bli en riktigt lång dag för mej. Först så har jag en riktigt tung skoldag och sedan så äre öppethus och då ska jag göra en två timmars behandling. Hade jag inte vart så här jävla trött så hade jag sätt fram emot det men är inte så taggad ;o

Btw, just nu så lider jag av huvudvärk, ont i halsen och ont i magen. Tummen upp för mej! Oh juste jag glömde sömnbrist ;)
Hörs mina hjärtegull
PUSSPUSS
oseriös bild från när jag och Jenny fotade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0