och värre blev det

host, host ähh heej

Jag tyckte jag mådde dåligt i går och tänkte att det kunde fan inte bli värre men jo, det kunde det. Idag mår jag rent ut sagt skit. Mycket värre än igår. Jag har ont i halsen så jag inte kan äta och det resulterar till att jag får ont i magen. Jag har ont i huvudet, fått smärtor i nacken som går ner i ryggen. Måste allt komma på samma gång man kan juh knappt röra sig!

Igår så fyllde min pappa år men eftersom jag och mamma var på öppet hus så ska vi fira pappa i kväll och jag har lovat att baka en tårta eftersom jag är ledig. Hur jag ska lyckas orka med det vet jag inte :o Just nu känns livet ganska meningslöst men va fan det löser sig

Hoppas ni mår bra och har en bra dag
pusspuss

gamalbild men jag ligger just nu och myser i min one piece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0