orkar ni en till?

SKULLE DU HELST... ?

Pierca näsan eller tungan? - näsan, fast det har jah ju redan.
Vara seriös eller rolig? - palla vara seriös.
Dricka röd eller grön mjölk? - ehhmm, vit :s
Brinna upp eller drunkna? vill inte ha en favorit i repris så vi tar brinna..

SVARA ÄRLIGT..

Tycker du om någon? - min pappa är rik, vill du hångla?
 Sol eller måne? självklart, sol
Vinter eller höst? - höst för jag älskar färgerna
Vaniljglass eller chokladglass? - jävla tjokis väljer chokladglass

HAR DU.. DE SENASTE 100 TIMMARNA

sjungit? - haha inte vackert men jah :D
Blivit kramad? - rör mej inte jah har asperger
Känt dej fånig? - jahh fånig? skulle inte tro de ;)
Saknat någon? - jahh min ko som jasse åt upp :o
Klippt håret? - nej men snaggat, det blev jätte fint :p
Gråtit? - skyldig
Ljugit? - ja har aldrig syndat
Blivit kysst? - haha, jah

OM DIG

Hur mycket är klockan nu? - 18:50
Fullständigt namn? - Jennifer Otilia Hallstedt
Vart vill du helst bo? - jahh vill bo typiskt svensk och leva ett riktigt svenne liv utan kids
Hur många barn vill du ha? - men eeuw
Vill du gifta dig? - nej
Rullar du spaghettin? - nej jag kuttar!
Har du ätit sushi? - rå fisk?
Hur många olika sorterna flingor har du i köksskåpet? - brb, ska bara bry mej

GREJER

Har du blivit jagad av polisen? - ja det har jag :o
Har du en hund? - först va de en hund sen blev det en hyena oh nu ser fanskapet ut som en råtta
Tror du på spöken? - nej jag tror på gröna utomjordningar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0