jag gillar sånna här listor ;)

2010 Har du:

Har du gråtit? - Ojahh
Har du skrattat? - som fan!
Har du sovit i tält? - Jahh, och det blir för hoppnings vis sista gången :o
Har du sovit under bar himmel?  - om decka räknas så ja :)
Har du varit på Gröna Lund? - jahh i två timmar :D
Har du varit på Liseberg? - Neeeee :(
Har du varit på Kneipbyn? - huh?... 
Har du varit utomlands? - räknar åland?
Har du varit i en annan stad? - självklart
Har du bott hemma? - jaaa

Dina vänner under 2010..

Har en vän dött? - hmm, nej inte det här året
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän?  - jah, jag hyr Jasses soffa ;) 
Har du varit kär i en vän? - jupp
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  - ojahh

2010 har du:

Har du varit tillsammans med någon? - nepp
Har du varit kär i någon? - jepp
Har du  sovit med någon av motsatt kön?  - yeeaah ;)

När har du som mest..

Gråtit under 2010? - ehmm, tror det var i början av året. Vilket helvete :o
Skrattat under 2010? - det måste vart i sommras :)
Denna månad...

Har du varit kär? - nejj
Har du kysst någon? - haha, jadå ;p
Har du pussat någon? - jag gillar att pussas (a)
Har du kramat någon? - rör mej inte jag har asperger!
Har du skrattat? - jaaa
Har du gråtit? - jahh jag har vart ledsen i ögat :(
Har du varit glad? - självklart
Har du varit ledsen? - mhmmmmmm

När...
Grät du senast? - ehmm i förrgår i think
Skrattade du senast? - idag :)
Duschade du senast? - förra månaden
Lyssnade du på musik senast? - idag :D
Hade du kul senast? - idag :D

Vem..

Kramade du senast? -  Elias
Pratade du i telefon med senast? - mammsen
Fick du sms av senast? - snygg jasse
Hade du tråkigt senast? - du?
Kommer du ifrån? - vem kommer du ifrån? oh bra sverige (Y)
Heter? - som sagt du bor i svenska vah ;) nej men jennifer otilia hallstedt?
Hur gammal är du? men gik du på svenska lektionerna eller? 16!?
När fyller du år? 26 juli :D 
Tycker du om någon just nu? - nyfiken? ;)
Jag samlar på? -
Gröna eller röda äpplen? - Grön är en fin färg
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - det beror på...

Vilken tid gick du upp idag? - haha typ 2 tror jag ;)
Har du sovit i din egna säng inatt? - japp med min bebis jenny
Har du sovit ensam inatt? - neeeeeeeeeej
Har du strumpor på dig nu? - okej nu börjar det spåra men jahh jag har strumpor på mej?
Hur svarar du i telefon? - VAD FAN VILL DU?!
Vad ska du göra ikväll? - stå på händer
Vad ska du göra imorgon? - umgår med min kära familj
Var vill du bo när du blir stor? - typiskt svenskt :D 
Vad vill du bli när du blir stor? - din mamma
Är det okej att gråta? - absolut de e sweet
När grät du senast? - men du har ju redan frågat det?
Vilken årstid tycker du bäst om? - vår,sommar och höst hihi men okej sommarn då.
Skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej :)
Har du piercing? - öron, näsa oh naveln
Har du tatuering?  - vill
Vill du gifta dig? - nej
Vill du ha barn? - euww
Solar du ofta? - jahh c:
Är du bra på att laga mat? - jahh jag är grym ;)

Gillar du att dansa? - dansa e kul men jag föredrar att SUPA! haha, jahh jag gillar att dansa
Hur vig är du? - ojj stel som en pinne
Vilken är din favoritglass? - 88
Tror du på ett liv efter döden? - jag tror på evigt liv
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? - blåå
Vilka hårfärger har du haft? - blont och brunt
Är du beroende av något ? - he he...
Senaste låten du hörde? - ULRIK
Brukar du bädda sängen? - nejj :o
Har du kysst någon under den senaste månaden?- haha jahdå:)
Vad var det senaste du sa? - tack för skjutsen...
Saknar du någon nu? - jaaaaah :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0