Äntligen fredag!

Tjenna!


Nu sitter jag på svenskalektionen och har tappat intresset för att plugga så jag tänkte blogga lite *blink* Vi hade juh matteprov idag och det kändes faktiskt bra för typ första gången men jag ska inte ta ut någon seger i förskott men tror jag kan räkna med ett G ;)


I morse var min värsta morgon någonsin :o Hela vägen upp till bussen hos mej alltså i skogen är täckt av is för att dom inte vet hur man plogar rätt. Så jag kunde alltså inte ta mej upp till bussen idag för jag hade juh inga skridskor ;) så jag tvingade pappa att skjutsa upp mej men han skickade farfar istället ( på landet så bor man granne med hela släkten ) Och han var så långsam så jag missade bussen men han var gullig att skjutsa mej till en annan busshålplats J Jag hade även glömt mina hörlurar så fick sitta en timme på Åkersberga bussen och lyssna på en skrikande unge (Y)


Slutar om en kvart och då ska jag till Norrtälje och träffa Jenny och vi ska hitta på lite busigheter *blink*


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0