Dag 9. Favorit resan.

Min favorit resa är när vi åkte till Frankrike med hela familjen :D Vi känner några som har ett lyxigt hus där och det fick vi låna :) Eget hus två våningar supper mysigt ;) och egen pool, trädgård och bil ;)

Tänkte visa resan i bilder
tror ni gillar det bättre

Puss påer!
Grattis på Namnsdagen BROR allas bröder har namnsdag i dag mohah :)<33
jag och bror min vid poolen
<p>Har tr&aring;kit s&aring; laddar upp n&aring;gra bilder fr&aring;n FRANKRIKE<br /> <br /> V&aring;r tr&auml;dg&aring;rd i Frankrike :P</p>
våran trädgård
<p><span style="color: #000000;" mce_style="color: #000000;">Har tr&aring;kit s&aring; laddar upp n&aring;gra bilder fr&aring;n FRANKRIKE<br /> <br /> Poolen o huset :D</span></p>
man ser en del av husen och poolen. Mysigt va ;)
<p>Har tr&aring;kit s&aring; laddar upp n&aring;gra bilder fr&aring;n FRANKRIKE<br /> <br /> Saknar s&aring; j&auml;vla mkt</p>
poolen
<p>Har tr&aring;kit s&aring; laddar upp n&aring;gra bilder fr&aring;n FRANKRIKE<br /> <br /> MORGON PIGGA</p>
fia och sebbe vid frukosten som vi alltid åt ut i trädgården :)
<p>Har tr&aring;kit s&aring; laddar upp n&aring;gra bilder fr&aring;n FRANKRIKE<br /> <br /> Jag</p>
chill vid poolen

käre bror hittade en liten godis affär (a)

Kan man ha det bättre?

det var alla bilder jah kunde hitta :P

Kommentarer
hilda

gud vad mysigt! :) <3

2011-03-20 @ 10:08:33
URL: http://inspiiration.blogg.se/
jasse man

Ååh, vad härligt! :D<3

2011-03-20 @ 13:27:10
URL: http://jasminethomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0