Dagens shopping

Tjenna!

Kom nyss hem :)
efter skolan och omprovet som jag tror att jag faila totalt på:O Men aja efter det så åkte jag med mamma till Norrtälje där vi köpte skor till mej.

Jag har alltid velat ha ett par converse men jag känner mej själv för väl och vet att jag inte skulle orka knyta och knyta upp hela tiden. Men jag hittade ett par sjukt sköna och snygga skor :D som bara skrek TA MED MEJ HEM! men självklart ska det vara just den modellen där man ska hålla på och knyta men jag köpte dom ändå. Så vi får se hur det går.

Innan skolan så gick jag och Jasse en sväng i Täby C där jag hittade ett sjukt snyggt linne som fick följa med hem :D

Hörs senare pusspåer


695:- från skoman

Linne 150:- från Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0