Läppförstorning!

All smärta som vi fick utstå har nu fått ett resultat :D jag blev super nöjd för jag har aldrig vart speciellt stolt över mina läppa men nu blev dom både störe och fylligare. För er som har små läppar rekomenderar jag verkligen det här

ställ gärna frågor om ni undrar något :)  
läppstiftet hitta ni här Här hittar ni det för 49 kr.
när ni har klickat på länken så får ni gå in på smink om ni inte förstod det ;)
Sedan så heter den
Läppbalm Volume Booster

Här får ni före och efter bild
Puss påer!


Kommentarer
hilda

skillnad eller vad!!!!!! :D <3

2011-03-23 @ 18:59:15
URL: http://hildizz.devote.se
ida

hur länge håller det i sig?

gör det ont?

hur ofta ska man ha det, eller är läpparna bara större när läppstiftet är på? hur funkar det?

2011-03-24 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0