Min dag idag. dag, idag :D hehe..

Jahh hur har min dag varit? Jo den har vart chill.
Halva dagen har jag fått massage och halva dagen har jag gett massage och den sista halv timmen så tog jag och brudarna en fika ;)

Juste får inte glömma min jävla extra matte :o fyfan! Men aja man kan inte vara bra på allt så jag kan juh erkänna att matte inte är min starka sida dåra ;) sedan vart det raka vägen till Norrtälje och sedan ut till Rådmansö och nu sitter jag här :)

Plugga är nåt som jag försökt mej på en timme nu men det går inte in!
Jag ligger i min one piece med varmchoklad och mys musik men ändå så går mitt pluggande inte som jag vill :/

Aja hörs senare lovers
puss

Kommentarer
Linn

Vilket gymnasie går du på? :)

2011-03-21 @ 23:26:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0