NY KATEGORI

som ni har märk så har jag under den senaste tiden följt en lista med olika förslag på blogg inlägg. Jag tyckte det var ejn kul grej men det är svårt för er att veta vad nästa blir eller om ni vill se något gammalt så nu blir denna lista till en kategori

Kategorin Dagarna på dagarna

Dag 1 - Det här är jag 
Dag 2 - Därför bloggar jag 
Dag 3 - Något jag tycker om
Dag 4 - Mina föräldrar 
Dag 5 - Mitt första husdjur
Dag 6 - Mina syskon 
Dag 7 - Foton som betyder mycket
Dag 8. Bloggar jag läser.
Dag 9. Favorit resan.
Dag 10. Mitt humör.
Dag 11- Det här är jag rädd för
Dag 12 - Tre saker ni inte visste om mig
Dag 13 - Dagen i bilder
Dag 14 - I min handväska
Dag 15 - Det här hade jag på mig idag
Dag 16. Min kärlek
Dag 17 - Det här drömmer jag om
Dag 18 - Ett ögonblick
Dag 19 - Jag som barn
Dag 20 - En plats jag tycker om
Dag 21 - Det här saknar jag
Dag 22 - Det här ångrar jag
Dag 23 - Min tro
Dag 24 - Jag skulle inte klara mig utan
Dag 25 - Det här gör mig glad
Dag 26 - Det här är ett problem
Dag 27 - Den här månaden
Dag 28 - Några sista ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0