det finns inga dumma frågor och heller inga dumma svar ;)



Postat av: Anonym

är du oskuld ?
svar: ja, det är jag ;)


Postat av: Jenny

1:Favorit plagg?
Svar: Mina svarta jenasleggings tror ja :)

2:Hur lång är du?
svar: ojj, det var länge sen jag kollade det men skulle tro att jag är 1,67

Postat av: Alice

1: Fin blogg :)
svar: tack sötnos

Gillar du att blogga?
svar: jag älskar att blogga :)

Vart bor du?
svar: jag bor ungifär tre mil ifrån Norrtälje i en skog som kallas för Rådmansö ;)

har du syskon?
svar: Japp, jag har två syskon. En storebror som heter sebaztian och en store syster som heter Alexandra.

har du en pojkvän?
svar: Nejj jag är inte förhållande typen, jag lever livet istället för att känna mej bunden ;)

Postat av: Nathalie

1: Va är din största dröm?
svar: jag vet faktist inte jag tar dagen som den kommer :)

2: Om du fick välja en sak att leva med i hela dit liv, vad skulle de vara ?
svar: min system kamera  

3: Vem är din bästa vän ?
svar: Jag har ingen direkt bästa vän men mina närmsta vänner är Jenny hansson, Jenny grundelius och Jasse

4: Om du vann en miljon skulle du? 
svar: jag skulle shoppa. Gå in i en affär och köpa precis allt jag ville ha :D och så skulle jag bjuda mina brudar och min familj på en riktigt lyxig resa ;)

Postat av: Anonym

Är det sant att din systemkamera blev stulen på en fest? Vem fan tar med en så dyr kamera till en fyllefest??!!
svar: jahopp, jo det är så här att när man bor på landet så känner man alla. Mna vet vilka man kan lita på och inte. Man vet vilka som är tattare och vilka som inte är. Jag skulle på en fest där jag kände alla, jag tar ofta med min kamera och alla är försiktiga och tycker bara att det är kul med bilder. Men den här gången så kom det oinbjudna till festen och jag var för full för att fata innan det var försent och när dom blev utkastade så tog dom min kamera med sig.

Hoppas jag har besvarat era frågor
Puss sweethearts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0