Gäääsp

Tjenna!

Kom nyss hem så drf jag inte kunnat blogga ;) Idag i skolan har jag vart skit trött för har inte kunnat sova på hela natten :o Inte bra att vända på dygnet. Vi har iaf hafft teori hela dagen. Jag och Jasse gick in till hudsalen och hämtade duntäcke och kunde då gick de bättre att låtsas lyssna när man fick gosa ner sig lite ;)

Efter skolan så möter jag och Jasse upp Anton i täby C och tar en fika :D på donken... Efter de så var det meningen att jag skulle spilla lite tid på gymet men så blev det inte ;) Jag träffade Jenny och snackade med henne och tiden bara flög iväg. Tillsist så ringer min mamma och säger att hon är i Norrtälje ;)

Nu är jag äntligen hemma och jag hann även med att dra upp till min bror och kolla in lägenheten :D

Puss

Kommentarer
Anonym

hej :)

det är jag, som hade ppeacenalovee.blogg.se

men har inte kvar den längre utan min nya blogg heter ppeaceandlove.bloggplatsen.se

hoppas du vill kika in, gjorde det för typ 30 minuter en kanske? :)

2011-05-02 @ 20:22:31
URL: http://www.ppeaceandlove.bloggplatsen.se
ida :)

fin blogg! :)

2011-05-02 @ 20:23:11
URL: http://www.ppeaceandlove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0