Ge mej 8 augusti!

Cha cha!

Nu så är jag äntligen hemma :D Idag så har jag inte vart i skolan. Istället så åkte jag in tidigt till tandis i morse. De tog knappt 5 min innan jag var klar där men jag fick de besked som jag har väntat på i snart tre år :D den 8 agusti smäller de :D Avslöjar för er trögskallar lite senare ;)

Sedan gick jag och gjorde syn undersökning för körkorten. Booooring :o
Sen när jag var klar med allt så klockan typ 10:00 och min nästa buss går 12:30 -.- så då får man hitta på nått att göra för att fördriva tid :P vad sägs som lite shopping kanske? Jotack MEN GE MEJ PENGAR DÅ! gick runt och provade lite kläder som jag ska köpa när jag får pengar ;)

Min dag i Norrtälje avslutades med ett pass på gymet:P

Nu blire plugg
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0