Min valborg

Godmorgon!

Usccch jag mår inge bra undra varför ;) Gjorde tyligen en inlägg igår wupps hihi. 

Igår så var vi först hos Ida. Jag Jasse, jenny, jolene, elin och ida självklart ;) vi grillade och snackade skit.

Sedan så drog vi och träffade massa människor fan vad många vi blev ;) Självklart måste man se brasan så vi gick upp till södra bergen och stannade där max 5 min innan vi drog ner till parken och träffade folk ;) Det var skit kul :D

Sedan så drog vi till en trevlig kille som heter markus :) fick vi vara inne ett tag och värma oss, inte för jag frös ;) men det var inge drag där så vi drog vidare till pontus :D

kan inte fatta att jag kommer ihåg allt :O helt skjukt. Men det blev förmodligen roligare än vad de skulle blivit i infjärden ;)

Nejj nu ska jag tvinga syrran att köpa en pommes till mej hoss roffes ;) måste ha bakis mat.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0